TVFilm

HOI- en NOM-cijfers

Verspreide oplage

108.762

(HOI Q3/15 t/m Q2/16)

Gemiddeld bereik

317.000

(NOM Print Monitor 2015-II t/m 2016-I)

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat de meeste tv- en filminformatie biedt voor de laagste prijs. Het is de bestverkochte tv-gids in de winkels. De toon, onderwerp- en beeldkeuze in TVFilm zijn te omschrijven als stoer, eigenzinnig en humoristisch, op een manier die mannen waarderen maar ook vrouwen en meelezende kinderen aanspreekt.

Doelgroep
TVFilm wordt door iets meer mannen dan vrouwen gelezen en de opgroeiende kinderen uit het gezin lezen mee. Lezers van TVFilm kijken zeer veel tv waarbij vooral de commerciële en digitale zenders worden bekeken. Daarnaast kenmerkt de lezersgroep zich door een bovengemiddelde interesse in film; vooral grote Hollywoodproducties in de genres actie, animatie en 3D zijn populair. Films worden bekeken op tv, in de bioscoop, op dvd en via on demand kanalen. TVFilm biedt daarom veel recensies en informeert over het nieuwste filmaanbod.

Unique buying reasons

  • Voordeligste tv-gids per week
  • Hoog gebruiksgemak door 2-wekelijkse verschijning
  • Zeer informatief door groot aanbod van zenders
  • Toplijsten en recensies van films op tv, in de bioscoop, op dvd en on demand
  • Tips over de nieuwste games en gadgets

Optioneel: Pijlers

  • Televisie kijken
  • Film kijken via alle kanalen (tv, bioscoop, dvd, video on-demand)
  • Entertainment
  • Sport
  • Games en gadgets


Kijk hier voor doelgroepcijfers.

Bekijk ook de pdf hieronder

Lezerskern

Geslacht

Leeftijd

Sociale klasse

Gezinsfase