Televizier

HOI- en NOM-cijfers

Verspreide oplage

90.792

(NOM/HOI Q3/16 t/m Q2/17)

Gemiddeld bereik

229.000

(NOM Print Monitor 2016-II t/m 2017-I)

Televizier is de gids voor de échte tv-liefhebber en focust volledig op tv kijken. Met name op Nederlandse amusementsprogramma’s, soaps, series en films. Nieuwe vormen van tv kijken horen daar bij: kijken via internet, tablet of mobiel en video on demand.
De toon in Televizier is open, dichtbij, positief, prikkelend met hier en daar een knipoog.

Doelgroep
Televizier focust op de leeftijdsgroep 50+: werkende, samenwonende vrouwen, gezinnen waar de kinderen het huis uit zijn en drukke vijftigers. Die verschillende lezers hebben één ding gemeen: televisie is voor hen een zeer geliefde tijdsbesteding.  

Unique buying reasons

  • Overzichtelijke programmagids met uitgebreid programma-overzicht
  • Focus op de Nederlandstalige programma’s waar iedereen graag over meepraat
  • Prikkelende column van Peter van der Vorst
  • Het nieuws over de Gouden Televizier-Ringverkiezingen uit eerste hand
  • Lezersvoordeelpagina's

Optioneel: Pijlers

  • Televisie
  • Amusement
  • Televizier-Ringverkiezingen
  • Vrijetijdsbesteding/toerisme
  • Culinair

 

Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden TelevizierRing-verkiezing en Televizier.nl

Bekijk ook de pdf onder aan de pagina

Lezerskern

Geslacht

Leeftijd

Sociale klasse

Gezinsfase

Interesses

kunst en cultuur

vakantie toerisme reizen horeca