logo 50-plusmedia

50-plusmedia, een initiatief van Bindinc. Adverteren en het BKC

Bindinc. weet bijna alles over uw doelgroep
Het Bindinc. Kenniscentrum (BKC) verricht onafhankelijk onderzoek naar consumentengedrag bij de 50-plusdoelgroep binnen de branches Automotive, Financiën, Gezondheid, Goede Doelen en Toerisme. Met de uitkomsten weten we veel over de behoefte en het oriëntatie- en aankoopgedrag van de 50-plusdoelgroep. Dit is waardevolle informatie. Daarmee informeren en adviseren we bedrijven en de markten die zich specifiek richten op de 50-plussers. Het initiatief 50-plusmedia brengt vraag en aanbod bij elkaar.

Meer informatie over de doelgroep vindt u op de website van het Bindinc. Kenniscentrum.

U kunt 50-plusmedia ook volgen via Twitter.

 

Bereik met 50-plusmedia ruim 2,7 miljoen 50-plussers; via Avrobode, Televizier, Mikro Gids, KRO Magazine, NCRV-gids, TVFilm, MAX Magazine en VARAgids.
Bindinc. weet bijna alles over uw doelgroep. Zo weten wij bijvoorbeeld dat 85% van de 50-plussers op internet te vinden is en het merendeel een smartphone of tablet bezit. Wat wij weten over de ruim 6 miljoen 50-plussers, kunt u vinden binnen ons infotainment. Klik daarvoor op de branches hieronder.
 
6ecfc827-2f43-45f6-a50d-fc4fc73518c0.jpg cf99215b-62df-4672-9972-ace6b47b049f.jpg 69f79331-3bb7-47fc-a728-bbe65ed27634.jpg 45429cc5-310d-4b98-b08f-75c76fdef615.jpg 5dbded56-2889-48ba-9d0d-9a2681c3ffed.jpg
toerisme > financien > automotive > gezondheid > goede doelen >
 

Wilt u informatie op maat of contact met sales? E-mail dan naar adverteren@bindinc.nl  Wij adviseren u graag over uw media-inzet!

 

                                                               

 

df8cfac9-0fda-4157-954e-1cab7d3226fb.png