Automotive-propositie 2016

 

De effectiviteit van televisiecommercials is zeer afhankelijk van de ontvanger. Zo heeft de ene kijker een commercial 2 keer gezien, de andere kijker 25 keer. Magazines bieden een zeer evenwichtige contactverdeling. Zo worden advertenties vaak gezien als versterking van redactionele stukken en uitgebreid gelezen. 

 

"En herhaling blijft de kracht van reclame..."


Vijf redenen om de 50-plusdoelgroep te bereiken

  1. Ruim 1 op de 3 Nederlanders is 50-plus (en dit aandeel groeit!)
  2. 50-plussers zijn koopkrachtig
  3. Steeds minder ‘jongeren’ zijn autobezitters
  4. In Nederland wordt 68% van de nieuwe aankopen (auto’s) door 50-plussers gedaan!
  5. Eén op de drie 50-PlusTestpanelleden heeft aanschafplannen voor een auto

Met Plus Magazine en de titels van Bindinc. Adverteren (Avrobode, KRO Magazine, NCRV-gids en MAX Magazine) bereikt* u maar liefst:

  • Ruim 1,8 miljoen consumenten in Nederland (13% van de Nederlanders van 13 jaar en ouder)
  • 1,5 miljoen 50-plussers (25% van de totale 50-pluspopulatie in Nederland). 
  • 50.000 50-plussers in Nederland die aanschafplannen hebben voor een nieuwe auto! 

    

In de campagneperiode bieden wij u 2 x 1/1 pagina in:
Plus Magazine
Avrobode 
KRO Magazine
NCRV-gids 
MAX Magazine

Voor 50% van het standaard tarief.
Kosten totaal € 36.366,- net/net (€ 42.778 bruto, inclusief opmaak)


Meer informatie?

Bel of mail met Rob Lucassen voor alle ins en outs of bekijk de onderstaande PDF
035 672 6903